Welkom op de website van judoclub Asahi '90 Kruishoutem.

Het woord judo betekent 'zachte weg', waarbij het woordje do (weg) verwant is aan tao en naast de betekenis 'manier' ook de connotatie heeft van 'levenspad'.
Judo is dus een levenswijze.

Welkom Uitslagen uitslagen februari - maart 2015
uitslagen februari - maart 2015 PDF Afdrukken E-mailadres
zaterdag 14 maart 2015 18:27

U11 en U13 ontmoeting te Berlare op 22 februari 2015

Weerom hebben onze judoka’s het schitterend gedaan tijdens het tornooi in Berlare. Allen slaagden er in om een podiumplaat te behalen. Volgende judoka's kwamen in actie op de mat te Berlare.
Jarne GeysensU13 te Berlare 2015
Anne Vanluchene
Jasmien Vanluchene
Kato Bulcaen
Ciel Willems
Jana Neri
Lotte Baert
Kobi De Bruyne
Hannes Vanluchene
Carmillian Struyf
Proficiat aan deze jonge judoka's en doe zo verder. Volgende afspraak is voor deze leeftijdscategorie is te Zelzate op zaterdag 14 maart.

Judo tornooi te Ingelmunster U15-U18-U21 op 7 maart

Voor dit hoogstaand tornooi hadden onze judoka’s zich massaal ingeschreven, minstens 10 van onze jongeren zagen het wel zitten om hier hu, kans te wagen.
Ze werden vlug met de feiten geconfronteerd, velen van hen kwamen niet door de eerste ronde en hun tornooi was vlug voorbij.
Een paar van onze judoka’s slaagden erin om via de herkansingen een 5 plaats te veroveren.
Enkel Lies Desmet slaagde erin om de eer van onze club hoog te houden met een 2e plaats.
Al bij al een beetje magertjes, we hadden er meer van verwacht, op naar volgend tornooi te Zelzate op 15 maart 2015. Hard trainen nu en hopelijk zijn de resultaten dan beter.
Laatst aangepast op zaterdag 14 maart 2015 18:28