Welkom op de website van judoclub Asahi '90 Kruishoutem.

Het woord judo betekent 'zachte weg', waarbij het woordje do (weg) verwant is aan tao en naast de betekenis 'manier' ook de connotatie heeft van 'levenspad'.
Judo is dus een levenswijze.

Welkom Uitslagen uitslagen september
uitslagen september PDF Afdrukken E-mailadres
vrijdag 05 oktober 2012 08:21

U11 en U13 ontmoeting te Waarschoot op 30 september

Net zoals vorige week hebbben onze jongste judoka's terug hun best gedaan. Met een heleboel gewonnen kampen als gevolg. Zo zie je maar dat door goed je best te doen op training het ook beter en beter gaat tijdens wedstrijden.Voor Robin was het zijn eerste tornooi en heeft zijn best gedaan. Als hij zo verder doet zullen de resultaten niet uitblijven.

Volgende judoka's namen deel voor Kruishoutem:

Kobi Debruyne

Wout Debruyne

Fien Desmet

Robin Wittouck

Gemengd ploegentornooi te Hooglede op 29 september

Op het gemengd ploegentornooi te Hooglede is de ploeg van Kruishoutem er in geslaagd om de tweede plaats te veroveren. De ploeg bestond hoofdzakelijk uit Kruishoutemse judoka's, aangevuld met enkele externen.

Proficiat aan de deelnemende judoka's. Dit resultaat doet ons dan ook al positief vooruitblikken op de komende interclub.

1e plaats

2e plaats

3e plaats

Berlare

Kruishoutem

Hooglede

U11 en U13 ontmoeting te Dendermonde op 23 september

Voor de eerste U11 en U13 ontmoeting van het nieuwe seizoen hadden zich 3 judoka's ingeschreven.Allen deden hun best en hebben mooi judo laten zien. Hopelijk zijn we de volgende keer iets talrijker, want hoe meer zielen, hoe meer vreugd of judoplezier in dit geval

Volgende judoka's namen deel voor Kruishoutem:

U 13

Wout Debruyne

Kobi Debruyne

Fien Desmet

Pot van Olen op 16 en 23 september

Verschillende judoka's van onze club namen gespreid over de twee wedstrijddagen deel aan dit tornooi voor U15, U17 en +/-20. Bij de jeugd vielen de prestaties jammer genoeg een beetje tegen. Niemand slaagde er in om een medaille in de wacht te slepen. Nochtans had Hans De Vos (+20) het eerste weekend het goede voorbeeld gegeven.

Resultaten Pot van Olen:

De Vos Hans 1e plaats +100 kg